IT Heroes

Over Zenda Support

Large enough to serve, small enough to care

Detachering van IT Servicedeskmedewerkers en werkplekbeheerders

Op zoek naar behulpzame en leergierige medewerkers voor jullie IT-supportteam? Dan ben je aan het juiste adres! Wij zijn Zenda Support en hebben maar één focus: het leveren van de beste mensen voor jouw servicedesk en werkplekbeheer .

 

 

Ambitieuze IT Heroes

Zenda is een jong bedrijf. De gemiddelde leeftijd van onze ruim honderd medewerkers? Rond de 24 jaar. Het zijn communicatief sterke helden en heldinnen, sommigen aan het begin van hun carrière en anderen al wat jaren onderweg. Ze zijn in ieder geval altijd gedreven en leergierig!

Om hen te helpen met hun ontwikkeling, zorgen we voor goede begeleiding. Niet alleen starten ze met een bootcamp waarin ze alle benodigde certificaten behalen voor bijvoorbeeld Office 365, ITIL en Azure, ook trainen we hen op soft skills, zoals communicatievaardigheden, zodat ze gebruikers uitstekend kunnen helpen.

  • Ruim 100 professionele supportmedewerkers
  • Gemiddelde leeftijd: 25 jaar
  • Certificaten op zak, zoals Office 365, ITIL en Azure

Large enough to serve, small enough to care

Dát is ons uitgangspunt. Zowel naar onze opdrachtgevers als naar ons team. Gaan we samenwerken? Dan bouwen we aan een fijn en waardevol partnership. Als we je iets beloven, dan doen we dat en wie je ook belt, je krijgt direct antwoord. Maar goed, wij van WC-Eend… Gelukkig geven ook onze opdrachtgevers aan dat ze het snelle schakelen en de korte communicatielijnen erg plezierig vinden.

Zenda is afgeleid van ‘Kaizen’ wat continu verbeteren betekent in het Japans.

Constante bezetting van jouw IT-servicedesk

Wat uniek is, is onze Fixed Price Sourcing. Voor een vast bedrag per maand ben jij verzekerd van een of meer gedreven en gecertificeerde supportmedewerkers. Zonder verrassingen achteraf. Zo is jouw IT-supportdesk altijd up-and-running!

IT-support: altijd blijven leren

Elke dag zijn we bezig met stap voor stap beter worden in wat we doen. Zenda is niet voor niets afgeleid van Kaizen. We zijn ervan overtuigd dat kleine veranderingen enorme positieve impact kunnen hebben. Daarom heeft iedere medewerker een persoonlijk ontwikkeltraject om zijn of haar ambities te bereiken. Ook met jou zijn we actief in gesprek over hoe het gaat en hoe het nóg beter kan. Een win-winsituatie!

Servicegerichtheid zit in ons DNA.

Schakel onze IT Heroes in

Of een van onze toppers nu één uur of één jaar bij je aan de slag gaat, we garanderen je altijd betrouwbare supportmedewerkers die kwaliteit leveren. Kun je wel wat hulp gebruiken voor jullie servicedesk? Pak dan gerust de telefoon en bel of mail met ons team.
Werken bij Zenda Support IT detachering